Τι έχω μάθει μέχρι σήμερα;

📣 Διαβάζω δυνατά το κείμενο

Πέτρος: Γεια σου, Νίκη. Ο Πέτρος είμαι.
Νίκη: Α, γεια σου Πέτρο. Τι κάνεις;
Πέτρος: Μια χαρά. Σε παίρνω για να πάμε καμιά βόλτα αργότερα. Τι λες;
Νίκη: Α, ωραία. Κι εγώ θέλω να βγω λίγο. Συνέχεια διαβάζω για τις εξετάσεις… κουράστηκα πια. Πού λες να πάμε;
Πέτρος: Στη γνωστή καφετέρια στην πλατεία. Θα είναι και άλλα παιδιά από την τάξη μας εκεί.
Νίκη: Ναι; Ποιοι θα είναι;
Πέτρος: Ο Γιάννης, ο Αντρέας και η Ελπίδα.
Νίκη: Ωραία. Θα πάτε και πουθενά αλλού μετά;
Πέτρος: Ναι, λέμε να πάμε στον κινηματογράφο που είναι κοντά στην καφετέρια. Παίζει μια κωμωδία.
Νίκη: Α, δεν μπορώ να καθίσω έξω μέχρι τόσο αργά. Πρέπει να γυρίσω σπίτι για να διαβάσω.
Πέτρος: Έλα τώρα. Διαβάζεις αύριο…
Νίκη: Όχι, όχι, αδύνατον. Είμαι πολύ πίσω στο διάβασμά μου.
Πέτρος: Καλά, έλα μόνο στην καφετέρια τότε. Θα περάσω να σε πάρω γύρω στις έξι να πάμε μαζί. Εντάξει;
Νίκη: Εντάξει. Γεια.
Πέτρο: Τα λέμε. Γεια.


👨‍🔧Παίζω ρόλους 

Στο μανάβικο : μήλα, πορτοκάλια, μπανάνες, ντομάτες και λάχανο (apples, oranges,bananas,tomatoes,gabbage)

Στον φούρνο: ψωμί, τυρόπιτα, βουτήματα, μπισκότα (bread, cheese pie, cookies, buscuits)

Στο σούπερ μάρκετ: μακαρόνια, φέτα, σάλτσα ντομάτας, βασιλικός (Pasta, feta cheese, tomato sauce, basil)


📝Συμπληρώνω τα κενά: έξι, ένα, δυο, τέσσερις, πάμε, έχουμε, βάζουμε, έχει, περνάμε, ανεβαίνουμε, περιμένει, μπαίνουμε

Σήμερα, θα _______ για φαγητό σε ______ καινούργιο εστιατόριο. _________ περιέργεια να δούμε ποιές γεύσεις _________ να μας προτείνει ο σεφ. Κλείσαμε τραπέζι ________ θέσεων και θα πάμε όλοι μαζί. ___________άντρες και  ___________ γυναίκες. ___________τα καλά μας ρούχα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια της Μαρίας __________ τη σκάλα και ___________στο χώρο. Μας ______________ μια μεγάλη τούρτα με κεράκια για να τα σβήσει η Μαρία. ____________ υπέροχα! 


Βάζω ο, η, το και τονίζω

_ ηλιος                  _ καραβι                 _ παραθυρο           _ ηρωας

_ πλασμα              _ θαλασσα              _ πορτα                 _ μερα

_ κρυο                   _ επιπλο                 _ γιατρος               _ χρονος

_ αδερφη               _ σκυλος                _ μαθητης              _ φωνη

_ γιορτη                 _ τεχνη                  _ δασκαλος           _ λουλουδι

_ γατα                   _ κηπος                   _ δασκαλα            _ ποταμι


Ακούω και γράφω





Άνοιξες την πόρτα για να ________

_____ να με αγκαλιάσεις, μα με _________

Άλλο ένα δάκρυ να __________
Όσα δεν μπορώ να ____________


______ μου το καλύτερο ψέμα
_______ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε ______

Τον ανόητο να__________

_______ μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν _________ με κανένα
_____ με στην άκρη και στην τύχη
Ένα ακόμα παραμύθι

Δεν _________ να ________ την φωνή μου

Δεν με υπακούει το κορμί μου
Πώς να ξεπεράσω την συνήθεια
Πώς να την ___________ την αλήθεια



______ μου το καλύτερο ψέμα
______ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε ______

Τον ανόητο να__________

_______ μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν _________ με κανένα
______ με στην άκρη και στην τύχη
Ένα ακόμα παραμύθι

_________ μου ακόμα ένα ψέμα. 

______ μου το καλύτερο ψέμα
______ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε ______

Τον ανόητο να__________

_______ μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν _________ με κανένα
______ με στην άκρη και στην τύχη
Ένα ακόμα παραμύθι


Στίχοι: Νίκος Γρίτσης Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ! GREEK ALPHABET

Ελληνικό Αλφάβητο 2! Greek Alphabet 2!

Eλάτε να Καρναβαλιστούμε και να Σαρακοσιαστούμε!