Μάθημα 3ο Γράφω, διαβάζω, μετράω!



Γράφω  μικρά και τονίζω! (Write lower case letters and put tone)

ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ

 

airplane

ΣΠΙΤΙ

 

house

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

Mathematics

ΓΛΩΣΣΑ

 

Language/tongue

ΚΑΡΔΙΑ

 

Heart

ΥΠΟΜΟΝΗ

 

Patience

ΠΑΙΖΩ

 

Play

ΑΓΚΑΛΙΑ

 

Hug

ΜΠΟΥΚΑΛΙ

 

Bottle

ΔΙΑΒΑΖΩ

 

read

 

Γράφω κεφαλαία I write capitals

άρνηση

 

Refuse

μαχαίρι

 

Knife

ακούω

 

Listen/hear

πρόσωπο

 

Face

ιστορία

 

History

ρολόι

 

Clock

Νύχτα

 

Night

ουρανός

 

Sky

γραμμή

 

Line

αγάπη

 

love




                      Verb to be in Greek        ΕΙΜΑΙ

Εγώ είμαι

I am

Εσύ είσαι

You are

Αυτός είναι

He is

Αυτή είναι

She is

Αυτό είναι

It is

Εμείς είμαστε

We are

Εσείς είσαστε

You are

Αυτοί είναι

They are

Αυτές είναι

They are

Αυτά είναι

They are


Examples à Eίμαι από τον Καναδά.

                       Είμαι από την Ελλάδα.

                       Είμαι από το Βέλγιο


1. Θα κοιμηθώ νωρίς απόψε, γιατί …………… πολύ κουρασμένη.. 

2. Ο Γιώργος …………… έξι χρονών. 

3. Εγώ …………………. εφτά χρονών. Εσύ πόσων χρονών …………… ; 

4. Δεν …………….. όλοι εδώ. Πρέπει να περιμένουμε και τους υπόλοιπους. 

5. Ο Αντρέας κι εγώ …………… φίλοι για πολλά χρόνια. 

6. «Γιατί δεν …………… στην τάξη;» φώναξε ο δάσκαλος στους μαθητές. «……………… ώρα για μάθημα». 

7. «Εμπρός! Ποιος …………… ;» ρωτάει η Μαρία στο τηλέφωνο.


Check this out too!

0

Μηδέν

1

Ένα

2

Δυο

3

Τρία

4

Τέσσερα

5

Πέντε

6

Έξι

7

Εφτά / επτά

8

Οκτώ /οχτώ

9

Εννιά /εννέα

10

Δέκα







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ! GREEK ALPHABET

Ελληνικό Αλφάβητο 2! Greek Alphabet 2!

Eλάτε να Καρναβαλιστούμε και να Σαρακοσιαστούμε!