Mαθημα 8ο Το σπίτι μου (Μέρος 2ο)





Πηγή: Pinterest



👉Διαβάζω δυνατά και απαντώ στις ερωτήσεις. 

Το σπίτι μου είναι ένα διαμέρισμα στον τρίτο όροφο μιας πολυκατοικίας στο κέντρο της Πάτρας. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τα δύο μου αδέρφια. Μερικές φορές, κυρίως το χειμώνα, φιλοξενούμε τη γιαγιά μου που έρχεται για να μας δει.

Η πολυκατοικία μας δεν είναι πολύ μεγάλη αλλά είναι καινούρια. Έχει 4 ορόφους, ενώ σε κάθε όροφο υπάρχουν 2 διαμερίσματα. Εξωτερικά φαίνεται όμορφη, αφού είναι χτισμένη με μοντέρνο τρόπο. Επίσης, τα μπαλκόνια είναι μεγάλα και όλοι οι ένοικοι έχουν τοποθετήσει γλάστρες με πολύχρωμα λουλούδια και διάφορα άλλα φυτά. Η πολυκατοικία μας έχει μπεζ χρώμα, ενώ η στέγη είναι σκεπασμένη με κεραμίδια. Η πόρτα της εισόδου έχει καφέ χρώμα και είναι ξύλινη.

Αν και η πολυκατοικία φαίνεται μικρή, τα διαμερίσματα είναι ευρύχωρα και βολικά. Το δικό μας σπίτι έχει ένα μεγάλο σαλόνι με κουζίνα, δύο μπάνια και τρία υπνοδωμάτια. Στο ένα κοιμούνται οι γονείς μου, στο άλλο εγώ, ενώ το τρίτο, το μεγαλύτερο, το μοιράζονται τα δύο μου αδέρφια. Τα βράδια μας αρέσει να καθόμαστε όλοι μαζί στο σαλόνι, στον καναπέ μπροστά από τη τζαμαρία. Από εκεί φαίνεται το λιμάνι της πόλης μας. Τις ζεστές μέρες συνηθίζω να κάθομαι στο μπαλκόνι και να διαβάζω ή να ακούω μουσική. 

Τον περισσότερο χρόνο της ημέρας, όμως, τον περνάω στο δικό μου χώρο, το δωμάτιό μου. Έχει ένα ελαφρύ λαχανί χρώμα και μπεζ κουρτίνες. Το κρεβάτι μου βρίσκεται δίπλα στο παράθυρο, ενώ ακριβώς απέναντι έχω τοποθετήσει το γραφείο μου και τη βιβλιοθήκη. 'Εχω διαλέξει μερικά από τα αγαπημένα μου παιχνίδια για να διακοσμήσω το χώρο.

Το σπίτι μου μού αρέσει πάρα πολύ, όχι μόνο επειδή είναι όμορφο και περιποιημένο, αλλά πολύ περισσότερο γιατί αισθάνομαι ζεστασιά και ασφάλεια. Νιώθω πολύ τυχερή που ζω σε ένα τέτοιο σπίτι.


1. Το κείμενο το γράφει κορίτσι ή αγόρι; 

2. Το παιδί που μένει; Σε διαμέρισμα ή σε κατοικία;

3. Το παιδί σε ποιόν όροφο μένει;

4. Πόσα μπάνια έχει το σπίτι; 

5. Πόσα υπνοδωμάτια έχει το σπίτι; 

6. Που βρίσκεται το κρεβάτι στο δωμάτιο; 

7. Πόσα αδέρφια έχει το παιδί;

8. Αρέσει στο παιδί να ακούει μουσική;


👉Περιγράφω το μπάνιο μου.

👉Περιγράφω το σαλόνι μου.

👉Περιγράφω την κουζίνα μου.

👉Περιγράφω το υπνοδωμάτιο μου.


Λέξεις για βοήθεια: έχω (have), υπάρχει (there is), υπάρχουν(there are), βρίσκεται (there is), βρίσκονται (there are), πάνω (on), κάτω (down), πάνω από  (above), κάτω από (below), αριστερά(left), δεξιά (right), μπροστά από (in front of), πίσω από (behind of), δίπλα (next)


👉Βλέπω και μαθαίνω             👇👇👇👇👇




👉Περιγράψτε ένα παραδοσιακό σπίτι από τη χώρα που κατάγεστε.. (Describe a traditional house from the country you are coming from)


Έξτρα λεξιλόγιο

η λάμπα (the lamp)
Άνοιξε το φως (turn on the light)
Κλείσε το φως (turn off the light)
Κάνω ντουζ (have a shower)
Κάνω μπάνιο (have a bath)
η λεκάνη (toilet)
η μαλακτική μαλλιών (conditioner)
η μάσκα μαλλιών (hair mask)
το πλυντήριο ρούχων (washing machine)
το πλυντήριο πιάτων (dishwasher)
η παντόφλα/οι παντόφλες (slipper)
η κουβέρτα (blanket)
το πάπλωμα (comforter)
ο τοίχος (wall)
το γραφείο (office)
το σύνθετο (furniture which is put in the living room)
το έπιπλο της τηλεόρασης (tv furniture)
το κάδρο/τα κάδρα (picture frame/painting)
η φωτογραφία/ οι φωτογραφίες (photograph)
ο φούρνος (oven)
το μάτι της κουζίνας (cooking rings/hotplate)













 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ! GREEK ALPHABET

Ελληνικό Αλφάβητο 2! Greek Alphabet 2!

Eλάτε να Καρναβαλιστούμε και να Σαρακοσιαστούμε!