ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ! GREEK ALPHABET

 

 Μάθημα 1ο




 EΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ / GREEK ALPHABET

Α, α

Αλφα/alfa

Αλβανία

Αβάνα

[a]

Β, β

Bήτα/vita

Βολιβία

Βερολίνο

[v]

Γ, γ

 Γάμα/ w(g)ama

Γαλλία

Γρανάδα

[γ]

Δ, δ

Δέλτα /th(d)elta

Δανία

Δαμασκός

[δ]

Ε, ε

Εψιλον/Epsilon

Ελλάδα

Ελσίνκι

[e]

Ζ, ζ

Ζήτα/ Zita

Ζάμπια

Ζυρίχη

[z]

Η, η

Ήτα/ Ita

ΗΠΑ

Αθήνα

[i]

Θ, θ

Θήτα /Thita

Θιβέτ

Θεσσαλονίκη

[θ]

Ι, ι

Γιώτα / Yiota

Ιράν

Παρίσι

[i]

Κ. κ

Κάπα /Kapa

Καναδάς

Καράκας

[k]

Λ, λ

Λάμδα/ Lamth(d)a

Λίβανος

Λονδίνο

[l]

Μ, μ

Μι /Mee

Μαρόκο

Μαδρίτη

[m]

Ν, ν

Νι /Nee

Νότια Αφρική

Νέα Ορλεάνη

[n]

Ξ, ξ

Ξι /Ksee

Μεξικό

Ξάνθη

[ks]

Ο, ο

Όμικρον/ Omikron

Ολλανδία

Όσλο

[o]

Π, π

Πι /Pi

Πακιστάν

Πεκίνο

[p]

Ρ, ρ

Ρο /Ro

Ρωσία

Ρίγα

[r]

Σ, σ, ς

Σίγμα /Siy(g)ma

Σερβία

Σόφια

[s]

Τ, τ

Ταυ / Taf

Τουρκία

Τίρανα

[t]

Υ, υ

Ύψιλον / Ipsilon

Υεμένη

Νέα Υόρκη

[i]

Φ, φ

Φι /Fi

Φιλιππίνες

Φρανκφούρτη

[f]

Χ, χ

Χι / Chi

Χιλή

Χαρτούμ

[h]

Ψ, ψ

Ψι /Psi

 

Ουψάλα

[ps]

Ω, ω

Ωμέγα / Omey(g)a

Πολωνία

Ρώμη

[o]






How do we greet in Greeks!

- Γεια σου/σας!  (geιa sou/sas) = ΗELLO!
- Γεια σου/σας!  (geιa sou/sas) = ΗELLO!
- Με λένε Μαρία .(me lene Maria) = My name is Maria.
- Είμαι ο Γιώργος. (eimai o Giorgos) = I am George.

-Γεια σου. Είμαι ο Αντώνης. Εσύ είσαι η Ελένη; (Hi! I am Antony. Are you Helen? )
- Όχι, δεν είμαι η Ελένη. Είμαι η Άννα. (Νο, Ι am not Helen. I am Anna.)
- Εγώ είμαι η Ελένη. (Ι am Helen.)

- Καλημέρα. (Goodmorning.)
- Γεια σου. Είμαι η Μαρία. Πώς σε λένε; (Hello. I am Maria. What is your name?)
- Με λένε Γιώργο. (My name is George)
- Από πού είσαι; (Where are you from?)
- Είμαι από την Ελλάδα. Εσύ; (I am from Greece. You?)
- Εγώ είμαι από την Ιταλία. (I am from Italy).







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ελληνικό Αλφάβητο 2! Greek Alphabet 2!

Eλάτε να Καρναβαλιστούμε και να Σαρακοσιαστούμε!